Valencia y alrededores

Comunicat de La Ingovernable

Okupació "La Ingovernable"La Ingovernable, espai alliberat que acaba de naixer a València. Antic col•legi major Lluís Vives, avinguda Blasco Ibañez (al costat de Psicologia).

La asamblea del espacio liberado La Ingobernable comunica que después de una semana de okupación, y de hacer pública esta ayer 1º de Mayo, la universidad ha respondido contundentemente, aumentando la seguridad privada (en colaboración con la policía local y...

Ataque incendiario contra la plaza de toros temporal en Moncada

Según informó brevemente la web Bite-Back, la plaza de toros temporal en la ciudad de Moncada (Valencia) fue afectada seriamente por un incendio (presuntamente provocado) en la madrugada del 24 de marzo. “Torturadores” y otros mensajes fueron encontrados pintados cerca.

Hasta donde sabemos, nadie reivindicó aun el acto.
¡Que prolifere la acción directa contra la tortura...

La mirada hacia atrás. Trayectoria revolucionaria de Joaquín Pérez Navarro

La mirada hacia atrás. Trayectoria revolucionaria de Joaquín Pérez NavarroJoaquín fue un trabajador que luchó contra todas las formas de dominación que quisieron doblegarle y eso, aunque lo encerraran, le hizo libre. Luchó contra el fascismo, contra la Republica e incluso contra el totalitarismo de la CNT. Con el rescatamos una historia más del olvido, y con el recordamos todos aquellos luchadores anónimos que arriesgaron su vida en innumerables ocasiones, de los que nunca sabremos, pero que siempre recordaremos.
 

Agenda libertaria de Valencia 2017

...Existieron discursos divergentes del discurso cristiano dominante y padecieron una brutal persecución. Perseguido/as como herejes, su forma de entender el mundo desapareció del mismo modo que los pueblos indígenas fueron perseguidos como primitivos, incivilizados o salvajes, ambos mundos, el interno y el externo de la Europa cristiana, siguieron un camino paralelo de muerte, silencio y olvido.

Esta es una agenda libertaria poco convencional, al igual que nosotro/as. No creemos en la autocomplaciencia ni en las palmaditas en la espalda. Creemos que es importante la recuperación de la memoria, pero no solo la de 1936 y la república. La rebeldía existe desde que existe la opresión, nos acompañará siempre. Acabemos con el otro pensamiento único, el nuestro.

Comunicat pel desallotjament de la FigaTendra i Fanzine especial de resistencia

(...)el grup empresarial inmobiliari CARECO – PROMOCIONS CAGISA SL  ens va amenaçar de fer-nos fora amb un desallotjament i l’enderroc inminent que es va intentar dur a terme al següent dia, dimarts 8 de Novembre, amb el suport de la Guardia Civil. Al voltant de 16 companyes es trovaben a l’espai resistint, arribant a negar-se a l’identificació demanada per part de la policía. Davant les reiterades negatives per part de les companyes i encarint d’una ordre judicial que avalara el desallotjament i enderroc, es varen retirar els efectius policials i el personal d’obres que es trovaben als voltants de l’espai per anar directament als jutjats a per l’ordre e interpondrer la denuncia pertinent.

¡Es por la vida!: Un análisis sobre la lucha en Standing Rock contra el oleoducto Dakota Access

Primeras consideraciones.

En el “territorio imperialista” también hay lucha de clases, violencia desmedida y crisis de derechos humanos. En “territorio yanqui” también se denuncia a la ‘prensa vendida’ (no es que sólo esté vendida, es que desde su origen ha fungido como el mecanismo de los gobiernos para autorizar qué se dice y cómo se dice). En “gringolandia” también hay chairos, revoltosos y los tan...

Qué ha passat a Benimaclet? 17/10/2016

Qué ha passat a Benimaclet? 17/10/2016►Qué ha passat a Benimaclet?

1. Des del CSOA l’Horta hem llançat un cartell amb la imatge corporativa del BBVA. Es tracta d’una intervenció artística dins de la tradició de l’art polític i invisible; utilitzant l’exageració, la provocació i la paròdia per tal de visibilitzar la relació contradictòria entre el mercat capitalista i l’art.

2. Al mateix temps hem publicat dos textos tractant la gentrificació en general i més...

Crónica incompleta de la lucha contra el circo coliseo

CRÓNICA INCOMPLETA DE LA LUCHA CONTRA EL CIRCO COLISEO.El Circo Coliseo ha pasado instalado en esta ciudad más de 15 días, desde el último fin de semana de febrero, pero las actuaciones no comenzaron hasta el día 3 siendo diarias hasta el domingo 13 cuando se marcharon. Los sábados y domingos las funciones eran dobles.

Ha sido realmente emocionante ver como la resistencia y lucha contra la explotación animal de la que este circo se sirve no ha parado desde el...

Manifest. Per un Cabanyal de totes i tots

Per un Cabanyal de totes i tots.

Retirada immediata de les 26 denúncies per part de l’Ajuntament contra cases okupades.

Davant els darrers esdeveniments i declaracions públiques de l’Ajuntament de València sobre el conflicte del barri, des de l’Espai Veïnal del Cabanyal i les persones i col·lectius sotasignants, exigim la retirada de les 26 denúncies per usurpació contra cases okupades al Cabanyal, pels següents motius:

-Les denúncies i els futurs desallotjaments no es realitzen perquè hi haja cap pla de reallotjament o ús d’...

Vídeo: Nova Marxa contra la Planta de Residus Animals a la Vall d'Albaida

Com ja veniem informant, l'Assamblea Veïnal contra la Planta de Residus Animals va decidir re-prendre les mobilitzacions. Després dels mesos post-electorals, a l'espera que els partits que tant des de l'oposició com en plena campanya van fer bandera d'aquesta lluita, mogueren fitxa ara des del govern, la paciència s'ha acabat. Han deixat ben clar que la veracitat de les seues paraules només va durar fins que es van convertir en vots.

Segurament pensaven que per art de màgia democratica, el veïnat de la Vall anava a oblidar el perque d'aquesta lluita. O pot ser...

Páginas

Suscribirse a RSS - Valencia y alrededores